Nadvse uspešna družina Scrambler je letos dobila novega, zelo privlačnega člana, ki še posebej pooseblja duh šestdesetih let prejšnjega stoletja. Café Racer je popolna interpretacija legendarnih motociklov, ki so naredili pravo revolucijo v motorističnem svetu.

Že sam pogled na Café Racerja potrjuje rek, da so Italijani neprekosljivi pri oblikovanju. Motocikel, lakiran v barvo črne kave z zlatimi dodatki, deluje precej uporniško, hkrati pa zelo stilsko. Scrambler Café Racer se od drugih članov družine Scrambler najbolj razlikuje, saj ima močno spremenjeno ciklistiko in le 17-palčno prednje kolo. Scrambler je motocikel, ki so si ga vsi zelo želeli in bili neznansko veseli njegovega prihoda. Oblikovno izžareva športnost, saj tak tudi je. Kapljičasta oblika rezervoarja se nadaljuje v posebej oblikovan usnjen sedež, katerega sopotnikov del prekriva eleganten pokrov. Preverjen, zračno hlajeni pogonski agregat, prostornine 803 kubične centimetre, ki razvije 55 kilovatov oziroma 75 konjskih moči in 68 njutonmetrov navora, je enak kot na drugih Scramblerjih. Moči in navora mu torej ne manjka, zato povsem zadosti potrebam, ki jim je ta motocikel namenjen. Se pa razlikuje po estetski strani, saj je na Café Racerju obarvan s črno barvo in ima brušena hladilna rebra cilindrov. Desmodromično odpiranje ventilov pa je tako ali tako stalnica pri Ducatijevih motociklih, in nič drugače ni na Café Racerju. Vsekakor navdušuje z nekaterimi dodatki, ki ga naredijo še bolj edinstvenega. Tako ne moremo spregledati radialne ročice prednje zavore, dvojnega izpušnega sistema Termignoni iz črnega aluminija, športnega krmila, posebne poslikave in pnevmatik Diablo Rosso II na zlato obarvanih 17-palčnih aluminijastih platiščih. Posebno pozornost pa vzbuja številka 54 na boku motocikla, ki pa je tam z namenom, saj je spomin na znanega Ducatijevega dirkača Bruna Spaggiaria.

 

Vožnja s Café Racerjem je preprosta, saj sta tako pogonski agregat kot sama ciklistika uporabniku prijazno naravnana. Motocikel spodobno pospešuje in dosega solidno končno hitrost. Zavore svoje delo dobro opravljajo in motocikel zanesljivo ustavljajo. Skozi zavoje, tako ostre kot dolge, se Café Racer pelje odlično in vozniku vliva veliko mero zaupanja. Pri vožnji po mestu pa bo voznik imel še največ dela po zaslugi na skrajna konca krmila postavljenih ogledal s širino motocikla, tako da vožnja med vozili zahteva kar nekaj pazljivosti.

Café Racer je ena bolj zanimivih letošnjih motorističnih novosti in je odličen motocikel tako za začetnike kot izkušene motoriste. Z veliko dodatki, od opreme za motocikel do jaken in čelad, pa lahko svoj slog in slog upornika izdelate do podrobnosti.

besedilo: Aleš Tomažič, fotografije: Blaž Kordelič