Novica, da se poslavlja eden od najbolj športnih Renaultov, ni presenetila, saj je na trgu že nova generacija megana. Upamo, da bo v različici RS vsaj tako športna kot trenutno aktualna. Se je pa slovenski uvoznik od aktualne poslovil z omejeno serijo desetih vozil, ki so namenjena slovenskim in hrvaškim kupcem.

Zadnjih deset vozil je opremljenih z najboljšim, kar lahko tovarna ponudi, in sicer s poudarkom na zmogljivostih. Z najmočnejšim pogonskim agregatom, ki razvije 202 kilovata oziroma 275 konjskih moči, Öhlinsovim vzmetenjem, štiribatnimi Brembovimi zavorami, Akrapovičevim izpušnim sistemom iz titana, usnjenima Recarovima sedežema in mehansko šasijo Cup. Megan RS ponuja odlične vozne izkušnje, z vsemi temi dodatki pa je za odtenek še boljši in v omejeni seriji ekskluzivnejši.

Tehnika je znana in preverjena. Zmogljiv dvolitrski štirivaljnik in ročni šeststopenjski menjalnik sta odlična kombinacija. Podvozje je trdo, vendar še vedno vsakdanje uporabno. Lega na cesti je odlična, saj se avtomobil pelje zelo suvereno in brezhibno skriva hitrost v zavoju. Zavore prijemajo po dirkaško. Ko so enkrat ogrete, se oglašajo z značilnim kovinskim zvokom, poznanim iz dirkalnih vozil. Izpušni sistem pa samo še pripomore k temu, da se kocine na telesu ob zvoku iz izpušne cevi postavijo pokonci in se vozniku dvigne srčni utrip. Vozni občutki so vrhunski in se jih skoraj ne dá opisati.
Megan RS 275 Cup se poslavlja in le upamo lahko, da bo novi megan RS vsaj tako športen, kot je bil njegov predhodnik, ki je v marsičem postavljal merila tekmecem.