Čeprav trendi narekujejo drugače, Opel z zafiro ostaja zvest enoprostorski zasnovi, kar se mu glede na prodajo očitno izplača. Za kupce željnih danes tako modnih suvov imajo namreč pripravljeno celo paleto križancev, med katerimi zafira ostaja kar je vedno bila. Dober, prostoren in uporaben enoprostorec.

Zakaj je zafira tudi danes med kupci zaželen avtomobil se najbolje kaže pri prenovljeni različici, ki je sicer izgubila značilen bumerang efekt na odbijaču, pridobila pa všečno kromirano aplikacijo, ki se preko maske pretaka na in skozi odlične LED žaromete.

 

Oblikovno je zafira skladno in tudi dinamično oblikovan enoprostorec, bok in zadek vozila pa ob prenovi pričakovano niso preveč spreminjali. Roko na srce tudi ni bilo potrebe. Znotraj se razprostira prostorna in uporabna potniška kabina, ki glede odlagališč ni v samem razrednem vrhu, je pa teh več kot dovolj. Sedeži v drugi vrsti so ločeni in posamično pomični, prtljažnik pravilne oblike vase pospravi zajetnih 710 do 1.860 litrov. Hvalimo tudi enostavnost manevriranja dveh dodatnih sedežev v zadku, potnika na teh pa imata vso opremo, ki jima pritiče (varnostni pas, odlagališče za pijačo…). Manjšo grajo si zaslužita prtljažni rolo, ki ni na vodilih ter težka prtljažna vrata, ki kar kličejo po elektrifikaciji.

Glede opreme je testnik, osnovan na paketu innovation nudil vse kar potrebuješ in pričakuješ od vozila te velikosti, kljub temu pa bo večina s seznama doplačil vzela vsaj nekaj dodatkov. Testnik je tako premogel zmogljivo navigacijo, parkirno kamero, prej omenjeni LED in še marsikaj, kljub temu pa njegova cena kljub temu ni dosegla meje 35 tisočakov. Pri obisku salona boste zagotovo deležni še konkretnega popusta, zato se zdi cena okoli 30 tisočakov kar realistična.

 

Nalogo pogona je nosil znani 1.6-litrski šepetajoči dizel, ki sicer ni tako tih kot trdijo pri Oplu, je pa zgledno in dovolj močan za večino uporabnikov. Le pri izredno velikih obremenitvah in naloženosti, se mu pozna relativno manjša prostornina, drugače je moči s pomočjo povprečno natančnega šeststopenjskega menjalnika vedno dovolj. Glede porabe prav tako izstopa v pozitivni smeri, pričakujte porabo okoli šestih litrov. Se pa zafira tudi izredno lepo pelje, na željo voznika športno, na željo sopotnikov pa tudi zgledno udobno. Celosten enoprostorski paket bi lahko rekli.

 

besedilo: Miha Pečoler, fotografije: Blaž Kordelič