Opli že od nekdaj veljajo za avtomobile, s katerimi se je užitek potepati. Še veliko lepše pa se je, če gre za njihove nove modele, ki so pravzaprav naredili revolucijo v svojih razredih. In takšna je tudi nova astra, ki ponuja toliko opreme, ki si je do zdaj v tem razredu ni bilo mogoče niti predstavljati.

Nova astra je všečno oblikovana, seveda v Oplovem slogu, kar pa pomeni mehke in tekoče linije ter ne preveč nastopaške. Visoko v blatnike potegnjena žarometa sta postala že pravi zaščitni znak Opla. Zadek z razpotegnjenimi lučmi je postal celo predmet »kopiranja« konkurentov.
Oplovi oblikovalci so za prenovljeno generacijo pripravili odločno čistko v notranjosti, in dajemo jim popolnoma prav. Voznik na sedežu hitro najde udobno namestitev, v kar mu je pomoč tudi opora za hrbtenico. Sedenje za volanom je podobno tistemu v insignii, volan pa je v nasprotju z armaturno ploščo opremljen z množico stikal. Zadaj je zadovoljivo dovolj prostora, prtljažni prostor je primerno velik in lepo oblikovan ter obložen s kakovostnimi materiali, kakršna je tudi notranjost vozila.

Voznika bodo hitro navdušili prilagodljivi led žarometi. Ti bodo uporabni za vse, ki se veliko prevažate ponoči. Za ljubitelje mestnih parkirišč smo preizkusili tudi »asistenta« za parkiranje. Samodejno parkiranje je zadnja leta postalo pravi hit in prav je tako. Parkiranje je namreč tako postalo zelo hitro in preprosto opravilo. Paket opreme Innovation je zagotovo nekaj, kar si želi vsak lastnik opla. Bogata oprema namreč vključuje pametni ključ, sistem za prostoročno telefoniranje, tempomat in tipalo za dež. Notranjost pa je ambientalno osvetljena. Testni primerek je bil opremljen še z navigacijskim sistemom in sistemom OnStar, ki je nekakšen pomočnik za povezave in storitve (pomoč v primeru kraje, samodejni klic v primeru trčenja, prenos cilja, diagnostika vozila in daljinsko upravljanje funkcij v avtu s pomočjo pametnega telefona).

Pri Oplu so prav za astro predstavili nov turbobencinski štirivaljnik, ki je za valj povečan sorodnik trivaljnika. 1,4-litrski pogonski agregat, ki proizvede okroglih 110 kilovatov moči s svojim navorom 230 njutonmetrov, zadošča za nagla pospeševanja v mestih kot tudi za veliko potovalno hitrost na odprtih cestah. Motor pa moč prenaša na podlago prek šeststopenjskega ročnega menjalnika. Ta kombinacija zadošča za 215 kilometrov na uro največje hitrosti in pospešek 8,9 sekunde do stotice ob razmeroma ugodni porabi goriva, ki znaša okoli sedem litrov na sto kilometrov.
Nova opel astra je avtomobil, ki nas je navdušil. Tako z vidika uporabnosti kot tehnološkega napredka v avtomobilih, ki si jih lahko privoščijo tudi navadni smrtniki.