Peugeot javnosti predstavlja izvedenko SW novega peugeota 508. Gre za korenito spremembo. Novi 508 SW, ki bo spreobrnil ustaljene zapovedi visoko konkurenčnega trga karavanov iz segmenta D, črpa svoj navdih iz sveta izvedenk shooting brake. Po zaslugi nizke in dinamične oblike karoserije je 508 SW pridobil nadvse prodoren dizajn. Vozilo uspešno združuje športno eleganco in praktične rešitve, s katerimi ponuja obilo prostora za potnike ter velik in enostavno dostopen prtljažnik. Opremljeno je z voznikovim mestom Peugeot i-Cockpit® najnovejše generacije, zahvaljujoč zmernemu premeru obračalnega kroga pa bo kot za šalo premagovalo vse terene: od strogega mestnega jedra do prostranih avtocest. Podvozje novega peugeota 508 SW, ki nosi v sebi vse gene znamke, hkrati zagotavlja izjemno stabilno lego na cesti in učinkovit nadzor nad premiki karoserije. Njegova zasnova, ki se osredotoča na učinkovitost, varnost in visokorazredno udobje namiguje na intenzivne občutke.

 

Prednji del je tako kot pri petvratni limuzini zares veličasten. Žarometi Full LED in vertikalno razporejen svetlobni podpis dnevnih luči na opalne diode LED dajejo novemu 508 SW mogočno in ekskluzivno identiteto, ki jo dodatno poudarjata logotip leva na sredini okrasne maske in oznaka “508” na nosu pokrova motornega prostora.

Zadnji del namiguje na moč in moderen videz s horizontalno okrasno letvijo v svetleče črni barvi, ki jo obdajajo tridimenzionalne zadnje luči Full LED, ki so povzete od petvratne limuzine. Luči svetijo tako podnevi kot ponoči s prilagodljivo jakostjo, tako da so barvni “levji kremplji” nenehno dobro vidni. Pogled pa pritegnejo tudi zaradi spremenljivega videza, odvisno od tega, ali jih gledamo s profila ali z zadnje strani. Kromano dvojno ustje izpušne cevi vozilo skoraj prilepi ob podlago in dodatno poudarja njegov športen značaj. Novi 508 SW ponuja pester izbor sistemov za pomoč pri vožnji zadnje generacije, ki ustrezajo zadnjim kriterijem organizacije EuroNCAP.

 

Za novega peugeota 508 SW je na voljo nova generacija motorjev PureTech in BlueHDi (s tehnologijo SCR pri vseh izvedenkah), ki se vgrajujejo tudi v petvratno limuzino.

Med bencinskimi motorji sta na voljo dve različici na osnovi motorja PureTech s prostornino 1,6 l ter 180 ali 225 konji, oba v kombinaciji z 8 stopenjskim samodejnim menjalnikom. Med dizelskimi motorji so na voljo štiri različice BlueHDi s prostornino 1,5 l in 2,0 l, s 130, 160 ali 180 konji, najšibkejši bo na voljo tudi z ročnim menjalnikom.

Novi 508 SW bo premierno na svetu predstavljen na prihodnjem avtomobilskem salonu v Parizu, njegovo trženje pa bo v Evropi steklo januarja 2019, na mednarodnih trgih pa tekom prvega poletja naslednjega leta.