Eden najbolje prodajanih modelov proizvajalca z orlom v znaku je model V7, ki je za letošnje modelno leto doživel temeljito prenovo.

Tudi tako tradicionalni proizvajalec motociklov, kot je Moto Guzzi, se ne more upirati sedanjim časom in mora svoje motocikle prilagajati sodobnim smernicam. V7 II je model, ki ne odstopa od Guzzijevih načel. Pogonski agregat je dvovaljnik z valjema, postavljenima v obliki črke V vzdolžno na motocikel. Prenos moči je speljan prek kardanske gredi, kar je tudi ena od značilnosti Guzzijevih motociklov. Nov je menjalnik, ki ima zdaj šest prestavnih razmerij, s tem pa posledično boljša prestavna razmerja prve, pete in šeste prestave. Za varnost pa skrbita zavorni sistem ABS in sistem proti zdrsu zadnjega kolesa, poimenovan MGCT (Moto Guzzi Controllo Trazione). Sprememba v primerjavi s predhodnikom je še bolj naprej pomaknjen pogonski agregat, kar pomeni več prostora za kolena, tako da se tudi višjerasli vozniki počutijo udobno.

Retro oblikovanje z odlično izbrano barvno kombinacijo ne skriva, s katerimi časi se V7 II spogleduje. Sedemdeseta leta. Leta, ko so bili v modi cafe racerji, so spet moderna. In kdo se ne bi želel vrniti v leta, ko si v kavbojkah, usnjeni jakni, rokavicah brez prstov dirjal od lokala do lokala in oprezal za prikupnimi dekleti. Te čase se lahko vsaj približno dá podoživeti s takim retro motociklom.

Vožnja z V7 II je posebno doživetje, saj tako posebne občutke danes ponuja le malokateri motocikel. Najprej pri zagonu pogonskega agregata zvok, ki ga ta oddaja, voznika opomni, da sedi na svojevrstnem motociklu. Zvok dvovaljnika z valjema, postavljenima pod kotom devetdeset stopinj, je pač svojevrsten in, da ne bo pomote, prav prijeten. Svojevrstnost pa V7 pokaže tudi pri dodajanju plina, saj se takrat zaradi same postavitve in konstrukcije pogonskega agregata celoten motocikel nekoliko strese v desno, kar mu daje poseben čar. Dvovaljnik iz 744 kubičnih centimetrov razvije 35 kilovatov moči oziroma 48 »konjskih moči« ter solidnih 58 njutonmetrov motornega navora, kar se na papirju ne zdi veliko, vendar je popolnoma dovolj, da V7 ponuja zadovoljive zmogljivosti. Pogonski agregat se zavrti do osem tisoč vrtljajev, vendar priganjanja v tako visoke vrtljaje ne ljubi, precej bolje se počuti pri nizkih, ki temu motociklu najbolje pristojijo. Sama ciklistika omogoča globoke naklone tako pri zaprtih kot tudi pri daljših zavojih. Vožnja z V7 II je pravo prvinsko doživetje motocikla, kjer posebnosti delajo ta motocikel precej drugačen od preostalih velikoserijskih motociklov.

V7 II je motocikel, ki ponuja pravo retro zgodbo, z več kot šestdesetimi dodatki pa omogoča pravo personalizacijo motocikla, ki naredi lastnika tako enkratnega, kot je enkraten že on sam.