Ledino na področju, kamor je pred kratkim vstopil tudi Mercedes-Benz s svojim modelom GLE coupe, je pred mnogimi leti začel orati največji tekmec iz Münchna. Sprva so se več ali manj vsi spraševali, čemu. Toda pokazalo se je, da tudi takšni avtomobili sodijo na ta svet, tudi z zvezdo na nosu.

Mercedes-Benz GLE coupe, upoštevajoč že povsem osnovno izvedbo, poudarja dinamično plat zgodbe tako imenovanih cestnih terencev. Kljub več kot 2,2 toni voznika postavlja v ospredje. No, voznika in njegov ego, saj privablja poglede enako hitro, kot se pelje. Na področju vozne dinamike je coupe korak naprej od svojega brata GLE.

Aerodinamično prilagojen in seveda v skladu z agresivnimi smernicami ne pušča dvomov o dodatni meri športnosti, čeprav je na prvem mestu, kot se za to znamko spodobi, udobje. Enaindvajsetpalčna platišča na tako mogočnem vozilu sploh niso videti velika, ampak ravno pravšnja. Na ulici smo bili vedno deležni pogledov, saj je avtomobil zares veličasten.

Znotraj je GLE coupe čistokrvni mercedes. S prestavno ročico ob volanu in odličnimi materiali izstopa predvsem v usnje oblečen športni volan, sedeži pa so udobni in nastavljivi v vse mogoče smeri. Tudi po zaslugi zares popolne dodatne opreme smo se v avtomobilu počutili gosposko in samozavestno. To podpira tudi trilitrski dizelski motor. 190 kilovatov moči in 620 njutonmetrov navora je dovolj, da stotico doseže v sedmih sekundah. Bolj kot ta podatek pusti vtis lahkotno in odločno pospeševanje pravzaprav v celotnem hitrostnem razponu.

Poraba goriva je, kot je po navadi pri tako zmogljivih agregatih, odvisna od teže voznikove noge. Brez težav se dá peljati s trinajstimi litri na sto kilometrov, ob zmerni vožnji pa tudi z osmimi. Vsaj na enem področju je lahko zmeren, če že na večini preostalih ponuja presežnike. Tudi pri ceni je tako. Dodatna oprema, kot jo je imel testni primerek, je ceno osnovnega GLE coupeja 350d dvignila za dobrih 36 tisoč evrov – s 76.600 na 112.672 evrov! Veliko za povprečnega državljana pa verjetno tudi za tiste, ki sedijo na direktorskih stolčkih. A vseeno, GLE coupejev na cestah ne bo malo. Verjetno zato, ker zagotavlja prepoznavnost, odlično tehniko, visoko mero kakovosti in odlične vozne lastnosti.