Superšportni motocikel ali kruzer – to zdaj ni več vprašanje, saj je Ducatiju z Diavelom uspelo združiti dva na videz nezdružljiva svetova v čudovito kombinacijo prestiža, udobja in zmogljivosti. Vendar se dá vsako stvar še izboljšati, zato so pri Ducatiju pripravili različico XDiavel.

Testni motocikel pa ni navaden XDiavel, temveč je različica z oznako S, kar pri Ducatiju pomeni nadgradnjo osnovnega modela. XDiavel in navadni Diavel se razlikujeta v pogonskem agregatu. XDiavel ima nov pogonski agregat Testastretta s 1262 kubičnimi centimetri prostornine in tehnologijo prilagodljivega odpiranja ventilov, ki zmore razviti 114,7 kilovata oziroma 156 konjskih moči ter 128,9 njutonmetra motornega navora. Kljub večji prostornini pa pogonski agregat razvije manjšo moč in navor kot manjši motor s 1198 kubičnimi centimetri v navadnem Diavelu, ki razvije 119 kilovatov oziroma 162 konjskih moči in 130,5 njutonmetra motornega navora. Vendar pa se novi izkaže z bolj enakomerno krivuljo motornega navora in lepšim podajanjem moči. Spregledati pa ne smemo tudi nižje porabe goriva, ki se je med našim preizkusom gibala okoli šest litrov na sto kilometrov. XDiavel S pa se od XDiavela razlikuje še po elektronsko nastavljivih prednjih vilicah in drugačnih platiščih.

O samem videzu motocikla ne gre izgubljati črk in prostora v naši reviji, saj vse pove že to, da je ta osvojil eno najbolj prestižnih svetovnih oblikovalskih nagrad Red Dot Award 2016: Best of the Best v kategoriji oblikovanja izdelkov.

Vožnja z XDiavelom S je vrhunsko doživetje, saj motocikel ponuja udobje kruzerja in zmogljivosti superšportnega motocikla. Položaj z razširjenimi rokami in nogami sicer ni najprimernejši za doseganje velikih končnih hitrosti, saj je upor zraka premočan. Vožnja skozi zavoje pa je po zaslugi nizkega težišča, ki odlično skriva težo motocikla, popolnoma suverena in primerljiva z marsikaterim cestnim motociklom. Voznik lahko s pritiskom na stikalo izbira med različnimi nastavitvami motocikla, za vse drugo pa poskrbi elektronika. Njegovo igrišče se razteza vse od mestnih ulic do odprtih podeželskih cest, saj se v obeh vlogah odlično znajde. Posebno pozornost pa je treba nameniti njegovi pojavi, saj je ta tako opazna, da se zvedavim pogledom ne more upreti prav nihče. Za njim se ozira vse, kar ima oči, tisti bolj zagrizeni ljubitelji motociklizma pa vas bodo zasuli z vprašanji. Eno od njih bo prav gotovo cena. S 24.490 evri ni poceni, je pa vreden vsakega evra.

XDiavel S je motocikel, s katerim se lahko kot največji gentleman v prestižni večerni obleki priznanega oblikovalca pripeljete na svečan dogodek ali pa v kavbojkah in usnjeni jakni igrate največjo barabo. V nobenem primeru ne boste ostali neopaženi, in če opazovalcem ta motocikel jemlje sapo, bo bistvo motociklizma – užitek v vožnji – ostal samo vam.