Novi mali superšportni Ducati je v letošnje leto vstopil temeljito prenovljen z mnogimi majhnimi izboljšavami in eno veliko spremembo v obliki popolnoma novega pogonskega agregata.

Nov pogonski agregat ima v primerjavi s predhodnikom veliko izboljšav. Najprej v oči pade njegova večja prostornina, ki zdaj znaša 955 kubičnih centimetrov, iz katerih se pri 10.500 vrtljajev na minuto razvije 117 kilovatov oziroma 157 konjskih moči ter 107 njutonmetrov navora. Daljši hodi batov in še nekatere izboljšave v samem pogonskem agregatu so poskrbeli za to, da kljub povečani moči ta zdaj zadostuje okoljskemu standardu euro 4. Predvsem pa so z novim agregatom poskrbeli za še boljši navor, ki je zdaj resnično lepo razporejen po celotnem območju delovanja. Veliko pozornosti pa so pri Ducatiju posvetili tudi nizkim stroškom vzdrževanja, saj je prvi večji servisni pregled predviden šele pri 24 tisoč prevoženih kilometrih.

Odlično prožen pogonski agregat pa se zelo dobro ujema z drugimi komponentami motocikla ter izdatno pripomore k odličnemu razmerju med močjo in težo motocikla, ki brez tekočin znaša 176 kilogramov. Nizka teža in zmogljiv pogonski agregat pa sta zagotovilo za odlične vozne lastnosti. 959 Panigale je narejen za cesto in dirkališče – na obeh se počuti domače, vozniku pa omogoča božanske občutke vožnje. Družinski DNK ima 959 v krvi, saj premore vse, kar ima večji brat 1299, začenši z Ducati Quick Shiftom (DQS), sistemom Ride by Wire, tristopenjskim Boschevim ABS-zavornim sistemom ter večstopenjskima nastavljivima sistemoma Ducati Traction Control (DTC) in Engine Brake Control (EBC). Zavorne kolute pa je prispeval Brembo in so premera 320 milimetrov.

Od predhodnika se oblikovno razlikuje po širšem prednjem delu, večjih vstopnih odprtinah za dotok zraka k pogonskemu agregatu in spremenjenem zadnjem delu.

V vožnji 959 Panigale ne more skriti porekla. Njegov zelo uglajen motorni navor omogoča vozniku, da odpira ročico plina zelo samozavestno, saj ni nenadnih izbruhov moči, pospeševanja iz zavojev pa delujejo zelo kontrolirano. Pri vožnji skozi zavoje prav tako oddaja veliko mero zaupanja, saj prav vse komponente motocikla delujejo odlično. Nizka teža in odlična ciklistika pa omogočata globoke nagibe v zavojih. Brembovi zavorni koluti pa tudi vlivajo veliko mero zaupanja in ne popuščajo, tudi ko motocikel ženemo v dirkaških razmerah.

Z 959 Panigalom so pri Ducatiju ponudili več kot odličen paket, ki navdušuje z obliko, voznimi lastnostmi in karizmo, poleg tega pa je še uporaben tako na navadnih cestah kot dirkališčih.