BMW je zgodbo superzmogljivih »terencev« začel že s prejšnjima generacijama modelov X5 in X6. Zato ne preseneča, da tudi nova ponuja izvedenki iz oddelka M Motorsport, kjer so poskrbeli za to, da se nam že ob zagonu prisilno polnjenega osemvaljnika pritisk dvigne na zgornjo mejo!

S tem ekskluzivnim športnim lepotcem smo se podali na prav tako ekskluzivno lokacijo – Mali Lošinj. Se sprašujete, zakaj ekskluzivno? Potem ko so podjetje Jadranka, d. d., ki ima v lasti tudi turistične objekte, pred dvema letoma prevzeli Rusi, se je na Malem Lošinju začelo dogajati. Veliki finančni vložki so poskrbeli, da je na tam videti veliko novega. Ko govorimo o elitnih destinacijah, so to hotela Bellevue in Alhambra ter vila Hortenzija, ki predstavljajo najvišjo raven turistične ponudbe na otoku, če ne celo na Hrvaškem. Fotografije našega testnega lepotca so nastale pred omenjenimi objekti, o katerih si boste lahko več prebrali v naslednjih številkah naše revije.

Novi BMW X6, upoštevajoč že povsem osnovno izvedbo, poudarja dinamično plat uspešne zgodbe, ki jo je začrtal predhodnik. Kljub skoraj 2,4 tone lastne teže voznika postavlja v ospredje. No, voznika in njegov ego, saj privablja poglede enako hitro, kot se pelje. Na področju vozne dinamike namreč brez izjeme v kot potisne prav vse SUV-je, tudi tistega iz Stuttgarta. Ker to velja že za osnovno različico, potem se vam verjetno že dozdeva, kam pes taco moli pri modelu M.

Aerodinamično prilagojen in seveda v skladu z agresivnimi smernicami modelov M ne pušča dvomov o dodatni meri športnosti. Enaindvajsetpalčna platišča na tako impozantnem vozilu sploh niso videti velika, ampak ravno pravšnja. Sicer pa se X6 M od svojih šibkejših bratov ne razlikuje toliko, da bi to opazila večina mimoidočih. Da gre za M, bomo še najbolj prepričani, če bomo avtomobil pogledali od zadaj, kjer se prav nič skromno ne šopirijo štiri izpušne cevi, iz katerih še širi glas osemvaljnika.

Znotraj ni korenitih sprememb v primerjavi z vstopnimi različicami X6. Sedeli smo v usnjenih športnih sedežih, ki so sami po sebi odličen izdelek, nastavljiv v vse mogoče smeri in se ujemajo z značajem vozila.
Oznako M podpira 4,4-litrski motor, podprt z dvema turbinskima polnilnikoma. 423 kilovatov in 750 njutonmetrov navora je dovolj, da stotico doseže v 4,2 sekunde. Bolj kot ta podatek pusti vtis lahkotno in odločno pospeševanje do končne hitrosti, ki je elektronsko omejena na 250 kilometrov na uro.
Poraba goriva je, kot je po navadi pri tako zmogljivih agregatih, odvisna od teže voznikove noge, vendar nikoli nizka, kar pa BMW-jem z oznako M ne zamerimo. Tudi pri ceni je tako. Osnovna cena je skoraj 160 tisoč evrov, z dodatno opremo pa lahko še veliko več. Pri nas jih najbrž ne boste videli veliko, toda bogati azijski, nemški, ameriški in še kakšen drug trg to zmore, zato tudi BMW dela takšne presežke na štirih kolesih.