Razčistimo nekaj že kar na začetku. BMW-ju X6 oznaka športni terenec kljub dvajset centimetrski oddaljenosti od tal ne pristoji. Bližje resnici je in tudi bolje se sliši, če ga označimo za dvignjenega štirivratnega kupeja, sploh v takšni izvedbi, kot smo jo preizkusili tokrat, M50d.

X6 namreč v štartu deluje športno in pravzaprav velja za najbolj dinamično usmerjenega od tako imenovanih SUV vozil. Aerodinamično prilagojen in seveda v skladu z agresivnimi smernicami M performance ne pušča dvomov o dodatni meri športnosti. Avtomobil pozornost privablja na zelo diskreten način, saj ni nikjer gromozanskih spojlerjev, le aluminijasti dodatki in velike odprtine za dovod zraka v sprednjem odbijaču.

Jasno je, da vozne lastnosti X6 s terenskimi vozili, razen štirikolesnega pogona in nekoliko višje oddaljenosti od tal nima veliko skupnega. Dvajsetpalčna platišča in agresivne poteze karoserije poskrbijo, da je X6 ves čas tarča pogledov. Tako kot zunaj, je tudi znotraj uporabnost v službi športnosti. Slednjo X6 odlično združuje tudi s prestižem in udobjem. Potniški prostor razvaja z odličnimi sedeži in ergonomsko popolnostjo. Sicer pa se delovno okolje voznika v primerjavi z običajnim X6 ne razlikuje kaj dosti.

 

Mislim, da ni potrebno posebej poudarjati, da je takšen X6 zelo hiter, z odlično lego na cesti in ne tako težaški, kot bi rekli na prvi pogled. Vse to podpira tudi trilitrski dizelski motor podprt s tri stopenjskim turbinskim polnjenjem. Naj vas oznaka 50d ne zavede, saj je to le ukrep, ki kupcem in tistim ki cedijo sline, omogoča lažje razlikovanje posameznih različic. 381 »konjev« in ogromnih 740 Nm navora je dovolj, da stotico doseže v dobrih petih sekundah. Bolj kot ta podatek pusti vtis lahkotno in odločno pospeševanje, ko si to zaželimo. X6 se pošteno zgane ne glede na to pri kolikšni hitrosti voznik pohodi stopalko za plin. Če bi ga ob pospeševanju z mesta označili za dvotonski izstrelek ne bi pretiravali.

Poraba goriva je, kot je običajno pri tako zmogljivih agregatih, odvisna od teže voznikove noge. Brez težav se da peljati s štirinajstimi litri na sto, ob zmerni vožnji pa tudi z osmimi. Vsaj na enem področju je lahko zmeren, če že na večini ostalih ponuja presežnike. Tudi pri ceni je tako. X6 M50d v že v osnovi stane 102.900 evrov, z dodatno opremo pa se cena zlahka povzpne za kar nekaj deset tisočakov .

X6 zagotavlja prepoznavnost, odlično tehniko, visoko mero kakovosti in odlične vozne lastnosti, še posebej v različici M50d.