Najbolj zmogljivi X1 v ponudbi je v povezavi z osemstopenjsko avtomatiko in pogonom xDrive prava raketa, ki pa se cenovno spogleduje s številko ali dve večjima »iksoma«.

Aktualni X1 je za razliko od predhodnika polnopravni član bavarske družine modelov »iks«, kar pomeni tako oblikovno kot vsebinsko. Slednje velja tudi za ponudbo motorjev, na vrhu katere je trenutno različica 25d, ki razpolaga z 231 iskrivimi vranci ali 170 kilovati največje moči, kar zadošča za kupejevsko hitrih 235 kilometrov na uro in 6,6-sekundni pospešek do prve stotice.

Na zunaj pa je to povsem značilni X1, ki si ga kupec opremi po lastnih željah in preferencah, je pa najmočnejši dizel, bogatejši za par ločenih izpušnih cevi, ki so drugače rezervirane za bencinsko gnane primerke. Testnik je premogel opremski paket sport line, ne pa tudi paketa M sport, kar je pomenilo izrazito, a ne tudi bahaško športno zunanjo podobo, ki so jo zaključevala 18-palčna platišča.

Potnike v njegovi notranjosti pričaka prostorna potniška kabina, bolj radodarna kot tista pri predhodniku, občutki pa so v primerjavi s prej omenjenim občutno boljši in bolj pristno BMW-jevski. Še vedno pa X1 ne premore digitalnih merilnikov, ki so rezervirani za modele z večjo števko v imenu, je pa merilnike podedoval od serije 1, zaradi asketskosti katerih si X1 zasluži manjšo grajo. Enako velja tudi za povprečno razkošna prednja sedeža, ki sta v primeru testnika sicer premogla odlično usnje tako na otip kot po videzu, zgolj obliž na rane glede nefoteljskosti pa pomeni nastavljiva dolžina sedalnega dela. Kakšnih drugih pomislekov glede ergonomije in kakovosti izdelave nismo imeli, presenetila nas je tudi prostornost prtljažnika, ki mu s 505 do 1.550 litri ni treba zardevati tudi proti večjim sestrskim modelom.

V ovinkih se tako gnani X1 počuti kot riba v vodi, podobno hitri so lahko tudi manevri, saj je avto zgledno vodljiv in zelo poskočen. Ob težji nogi voznika pa trpi poraba, saj jo izrazito športna vožnja dvigne od sedmih proti osmim litrom, veliko višje pa že težje. Je pa X1 zrasel in odrasel tudi cenovno, saj se cena različice 25d začne pri 46.600 evrih, testnik pa se je z dobrimi 12 tisočaki višjo ceno že močno spogledoval s številko ali celo dve večjima »iksoma«.