BMW Motorrad ima kar precej razvejano prodajno paleto svojih motociklov in dobro pokriva skoraj vse segmente s sodobnimi in tehnološko dovršenimi modeli.  Ko je že vse kazalo, da so časi velikih choperjev minili, je BMW svet presenetil z modelom R18 in prevetril ponudbo. Za ta motocikel bi lahko rekli, da gre prej za umetniško delo, kot pa za uporaben motocikel.

Inženirji in oblikovalci so se posvetili vsaki še tako majhni podrobnosti. Posebno skrb pa so namenili pogonskemu agregatu in to predvsem njegovemu izgledu, saj na njem ni nepotrebnih plastičnih deflektorjev, izstopajočih vijakov in očem vidne elektronike. S prostornino 1.802 kubična centimetra se uvršča med večje predstavnike razreda in poskrbi za kar konkretne številke, saj zmore 91 konjev in 158 Nm navora, pri čemer je več kot 150 Nm na voljo med 2.000 in 4.000 vrt/min.

Vožnja z njim zahteva nekaj privajanja, saj je motocikel precej težak, vendar svojo težo vseeno solidno skriva z  nizkim težiščem. Osnovni R18 se ponaša z nizko silhueto, v tokratnem testnem primeru pa še z nekaj predelavami. Med drugim je dobil nova kromirana platišča iz BMW-jeve ponudbe ekskluzivne dodatne opreme. Predvsem pade v oči veliko, kar 21 palčno prednje kolo nad katerim ni zaščitne strehice.   BMW R18 je motocikel, s katerim ne boste ostali neopaženi. Po začetnem privajanju bo tudi vožnja z njim postala pravi užitek, če le niste preveliki.

besedilo: Aleš Tomažič

fotografije: Dean Dubokovič