BMW F 800 GT z osvežitvijo in prilagoditvijo na Euro 4 norme, še bolj poudarja svoj značaj preprostega in nezahtevnega motocikla za vsakdanjo rabo, hkrati pa povečuje svojo dinamičnost in športnost.

Živahen, vrstni vodno hlajeni dvovaljni pogonski agregat iz 798 kubičnih centimetrov prostornine razvije spoštljivih 66kW oziroma 90KM, kar povsem zadostuje, da se merilnik končne hitrosti ustavi pri 201 km/h. S prenovo je za boljšo odzivnost dobil elektronski sistem odpiranja plina »Ride-by-wire«.  Poleg solidnih zmogljivosti pa je pogonski agregat nezahteven za vzdrževanje ter s tem namenjen vsem tistim, ki bi radi delali veliko število kilometrov. Preprostemu vzdrževanju pa je namenjen tudi zobati jermen za pogon zadnjega kolesa, saj ne potrebuje nikakršnega mazanja, kot jeklene verige. Dolga medosna razdalja skrbi za veliko stabilnost pri hitrih zavojih ter na ravninah. Vetrna zaščita je dobra in piš minimalno vpliva na voznika. Zavore so italijanske znamke Brembo in svoje delo odlično opravljajo.

 

Preprost in prepoznaven dizajn je s prenovitvijo dobil nove barvne kombinacije, ki F 800 GT naredijo še bolj športno elegantnega. Spremenjen je tudi izpušni lonec, ki sedaj zgleda bolje. Oblikovalci so si dali malo duška in na vetrobransko steklo dodali matiran napis GT. Eleganco poudarjata galvanizirana napisa na bočnih plastikah. Prenovljena je tudi armaturna plošča, ki nudi več koristnih informacij vozniku.

F 800 GT ponuja več različnih varnostnih sistemov kot so ABS, serijsko je opremljen z dvema voznima programoma »road« in »rain«, za doplačilo pa lahko dobite še način »dynamic« in že znan BMW-jev sistem avtomatske nastavitve vzmetenja ESA. Za še več varnosti se lahko F 800 GT opremi še s sistemom proti zdrsu zadnjega kolesa.

F 800 GT tudi v prenovljeni različici ostaja simpatičen preprost motocikel, s katerim lahko z majhnimi stroški in z velikimi užitki nabirate kilometre tako na podeželskih cestah, kot alpskih prelazih ter avtocestah.

Besedilo: Aleš Tomažič, fotografije: Blaž Kordelič