Dolgo pričakovana poteza, predstavitev novega kupeja s štirimi vrati, ki nosi ime serija 4 gran coupe, je na avtomobilski trg prinesla nov svež veter z Bavarske. Pregovorni užitek v vožnji se po novem tudi v nižjem srednjem razredu ponaša še z izjemno všečno obliko.

K dobremu imiždu BMW-ja najbolj pripomore poznani dizajn, ki je sedaj začinjen z bolj smelimi in bolj aerodinamičnimi linijami ter najodličnejša tehnologija. Res je, da to pri BMW ni nikakršna novost, saj so bili podobno atraktivni že nekateri prejšni modeli iz te hiše, toda serija 4 grancoupe je posebna tudi zaradi tega, ker nima neposrednega konkurenta. Prednji del je bil deležen velike pozornosti v zračnem tunelu. Pokrov motorja, sprednji odbijač in luči so združeni v edinstveno zaobljeno obliko, ki za razliko od nekaterih konkurentov ni izgubila na resnosti in namrščenemu izgledu, ki je v tem avtomobilskem razredu še kako zaželjen. K temu najbolj pripomorejo prepoznavne ledvičke v s kromom obkroženi maski in poudarjena V oblika motornega pokrova, ki se razteza vse od spojlerja do vzvratnih ogledal. Za boka bi lahko rekli, da sta skladna z ostalim avtomobilom, medtem ko zadnji del predstavlja nekakšno napredno dizajnersko rešitev serije 3. Kratko rečeno izgledu avtomobila nimamo kaj zameriti in marsikateri proizvajalec bi na takšen avtomobil z veseljem prilepil svoj znak.

 

Notranjost je v celoti zadržala karakter, ki že leta in leta odlikuje avtomobile iz BMW-ja. Z razliko od nekaterih proizvajalcev, ki skušajo impresionirati voznika in potnike z nemogočimi rešitvami, se pri BMW-ju držijo načela: enostavno, pregledno in predvsem kvalitetno ter uporabno.

Ko govorimo o udobnosti, tak BMW ponuja največ, kar je mogoče. Ne potrebujemo veliko domišljije, da že ob pogledu na sprednja sedeža in zadnjo klop ugotovimo, da novi grancoupe ponuja dovolj udobja za štiri potnike. Klimatska naprava poleg temperature s pomočjo posebnih ionizatorjev zagotavlja kvaliteto zraka v kabini.

Testno verzijo grancoupeja  je poganjal štirivaljni dizelski agregat z dvema turbinskima polnilnikoma. Iz dveh litrov delovne prostornine razvije 224 »konjev« in 450 Nm navora. Zahvaljujoč tem karakteristikam so zmogljivosti pričakovane (247 km/h najvišje hitrosti in 6,3 sekunde do stotice), k dobremu skupnemu vtisu pa pripomore še samodejni osem stopenjski menjalnik. Po dolgem času smo vozili BMW-ja, ki ni imel štirikolesnega pogona xdrive, pač pa sta bili gnani le zadnji kolesi. Tudi v takšni kombinaciji se avtomobil odlično obnese. Primerno zmogljiva sta tudi podvozje in vzmetenje, saj ponujata zelo usklajeno kombinacijo športnosti in udobja.

Marsikateri avtomobil, ki ga dandanes opazimo na cesti, nudi toliko, kot nudi BMW 425d gran coupe. Toda s takšno kombinacijo opremljenosti, imidža, zmogljivosti in zanesljivosti in nenazadnje tudi drugačnosti, je v primerjavi konkurenco gran coupe takorekoč edina izbira.