GT različice bavarske trojke mi ni treba posebej predstavljati, so jo pa tokrat predali v nežnejše roke, da bi videli, kaj se pripadnicam nežnejšega spola najbolj dopade pri njej. Najprej, kar sem opazila, je, da ponuja kar nekaj odlagalnih mest, kamor lahko odložimo nujne stvari, prtljago in nakupovalne vrečke. Hkrati pa je vožnja z njo v užitek tako v mestu kot zunaj njega. Pa še vse se obrača za menoj …

Drži, da ženske gledamo na avtomobile drugače kot moški, drugače pa jih tudi kupujemo. Bolj kot oblika nam pomeni uporabnost vozila, bolj kot vozne lastnosti pa udobje in neutrujajoča vožnja.

Znamka BMW, razumljivo, na seznamu ženskih želja visoko kotira tako zaradi imidža kot lastnosti, ki jih vozila te znamke posedujejo. Vseeno pa so tudi pomanjkljivosti, zato sem bila ob napovedi, da v roke za dalj časa dobim trojko GT, še bolj skeptična.

Deloma zato, ker gre za petvratni derivat serije 3, ki ima veliko prednosti, a tudi očitne (limuzinske) pomanjkljivosti. Oznaka 320d označuje preverjeno in premišljeno izbiro, osemstopenjska avtomatika udobno, xDrive pa brezskrbno vožnjo ne glede na podlago. Najprej, kar sem opazila, je pohvalno višje vstopanje, ki je občutno lažje kot pri limuzini. To za seboj potegne nekoliko višje sedenje in boljšo preglednost nad dogajanjem okoli vozila. Vrata brez okenskih okvirov se zdijo kot dober dodatek hudemu »outfitu«, enako bi pripisala tudi zadnjemu spojlerju, ki se pomenljivo premika iz in v ležišče ter daje vozniku in okolici vedeti, da gre za športno vozilo.

Veliko prednost v primerjavi z limuzino pa pomenijo peta oziroma prtljažna vrata, ki so klasično kombilimuzinska. Za njimi zazeva ogromna odprtina, nalaganje, zahvaljujoč elektrifikaciji, na željo kupca pa tudi odpiranje z gesto pod odbijačem sta tako veliko preprostejša kot pri limuzini. Dame, samo pomislite, ko pridete iz »šopinga« natovorjene z vrečkami in ni nikogar, ki bi vam pomagal, ve pa samo pomigate z nogo … Odlično. Hvale vredno pa je tudi to, da prostor nima tistega tipičnega roloja, ampak je pokrivalo narejeno precej smiselno.

 

Notranjost pomeni le najboljše – tako materiale, opremo kot tudi tehniko. Testnik je res prekipeval od vsega, vendar bi se raje kot za bež usnje odločila za črno. Armaturna plošča pomeni značilno bavarsko ureditev, kar pomeni, da je vse tam, kjer pričakuješ od modela te znamke. Nam (ženskam) pa je pomembno tudi to, da armaturna plošča nima preveč stikal. Glede opreme testniku težko kaj očitam, bil je namreč res bogato založen z njo, ob tem pa je hvale vredno tudi to, da večino te deluje nezaznavno in pomaga voznici. Tu se bom spet ponovila in zapisala, da me nimamo rade, da nas ves čas nekaj opozarja in vibrira. Trojka GT ponuja ravno pravšnjo zmes tega, če sem kaj pogrešila, pa je bil to projekcijski zaslon.

Med samo vožnjo moram izpostaviti to, da avto ni majhen, čeprav deluje manjši kot sicer. V mestni vožnji prideta do izraza tudi (pre)malo ojačan servo in štirikolesni pogon, ampak glede na dobrih 4,8 metra je avto presenetljivo okreten. V nosu se je vrtela najbolj prodajana dvolitrska dizelska različica, ki na zadek nariše oznako 320d, pod katero se skriva 140 kilovatov ali 190 iskrivih konjičev, ki rezgečejo z 400 njutonmetri vrtljaji navora. Zame več kot dovolj, še posebej, če vzamemo v zakup, da je na bloku motorja napis BMW twin power turbo.

Zato me končnih 230 kilometrov na uro in pospešek do stotice v manj kot osmih sekundah niti nista toliko presenetila, sta me pa toliko bolj lega na cesti in obnašanje avtomobila med ovinki. Nagibanja je namreč tudi pri večjih hitrostih presenetljivo malo, vzmetenje pa kljub temu dobro blaži, tako da nam telesa ne pretresa pretirano. Nekoliko se sicer pozna višje težišče, pametni štirikolesni pogon pa botruje k še večji samozavesti voznice. Poraba ni predstavljala nobenega izjemnega dosežka, saj sem se večino časa vozila v načinu eco pro, zato sem se le stežka spustila pod mejo sedmih litrov.

Ni me pa presenetila niti osnovna cena, vsaj glede na to, da je testnik poleg xDrive pogona premogel še odlično osemstopenjsko avtomatiko. Slednjo toplo priporočam, čeprav boste morale, če se boste odločile zanjo, kupiti par ali dva čevlja manj. Ampak vožnja in življenje z njo sta res bolj preprosta, če ne celo tudi bolj udobna … Je pa res, da je 67 tisočakov za derivat serije 3 ne glede na križansko zasnovo veliko denarja.

besedilo: Ingrid Sotlar, fotografije: Miha Pečoler