Toyota se je v svojem kompaktnem razredu poslovila od aurisa in znova oživila corollo v vseh karoserijskih izvedenkah. Končno je tudi v limuzinski izvedbi corolla zanimiv in všečen avtomobil, ki prepriča s hibridno tehnologijo in uporabnostjo.

Oblikovalci so se odločili, da bodo oglate linije ostale tudi pri novi corolli v ospredju. Zadek je za moj okus lepši in polnejši, sprednji del dovolj agresiven, a oblika ni toliko drastično spremenjena, da bi odgnala dosedanje kupce toyotinih  modelov kompaktnega razreda, zagotovo pa bo pritegnila nove. Ljudje jo torej opazijo in postavljajo celo v družbi večjih in dražjih. To je, upoštevajoč močno konkurenco v razredu, vsekakor pomemben adut.

V potniškemu prostoru, ki je kot se spodobi za večino japonskih vozil, natančno oblikovano s premišljeno postavitvijo vseh gumbov in komponent, najprej opaziti prednja udobna sedeža. Že na pogled vzbujata željo po dolgih vožnjah. S tem je voznikovo delovno okolje še prijetnejše. Tudi na zadnji klopi zlepa ne zmanjka prostora, v prtljažniku pa je za spoštljivih 471 l prostornine.

Testno corollo sedan je poganjal dobro poznani hibridni sklop, ki ga sestavljata 1,8 litrski bencinski štirivaljnik s 97 konji in sinhroni izmenični elektromotor s trajnim magnetom, ki ponuja 53 kilovatov. Skupna moč sistema znaša 90 kilovatov, kar ob včasih utrujajočem brezstopenjskem menjalniku CVT zadošča za 180 km/h najvišje hitrosti in 11 sekundni pospešek do 100 km/h. Poraba goriva ja najnižja v mestu in pri umirjeni vožnji, kjer pridete skozi tudi s petimi litri na 100 kilometrov, ob dolgih avtocestnih vožnjah pa lahko naraste na 7 litrov. Skratka, če ne boste pretiravali, corolla ne bo pretirano žejna. Kar se tiče vožnje, bo že pri prvem hitrejše odpeljanem zavoju dala corolla vedeti, da to kljub športni in atraktivni zunanjosti ni nikakršen dirkač, 122 konjev pa je dovolj tudi za dinamičnejšo vožnjo.

Zaključimo lahko, da je hibridna tehnologija zanimiv korak med klasičnimi vozili na naftne derivate in povsem električnimi vozili. Takšni avtomobili pa so še kako po godu umirjenim vozilom. Cena corolle sedan je po našem mnenju zelo razumna, sploh če jo primerajmo s konkurenco. Vstopna hibridna različica je na voljo že za 23.600 eur, testna executive, opremljena z vsem možnim pa komaj preseže 29 tisočakov.

besedilo in fotografije: Blaž Kordelič