Dolgo pričakovana poteza, predstavitev novega največjega volva, ki nosi oznako S90, je na avtomobilski trg prinesla nov, svež veter s severa. Pregovorna varnost na najvišji ravni in zanesljivost se tako po novem ponašata še z izjemno všečno obliko ter novimi tehnološkimi rešitvami.

Volvo je tako na dobri poti, da pridobi sloves proizvajalca luksuznih direktorskih limuzin, kjer dominira nemška trojka Audi, BMW in Mercedes. K dobremu imidžu največje švedske limuzine najbolj pripomore poznani skandinavski dizajn, ki je zdaj začinjen z bolj smelimi in aerodinamičnimi linijami. Res je, da to pri Volvu ni nikakršna novost, saj so bili podobno zanimivi že nekateri prejšnji modeli iz te skandinavske hiše, toda če nov model primerjamo s prejšnjim, opazimo očitno razliko. Prednji del je bil deležen velike pozornosti v zračnem tunelu. Pokrov motorja, sprednji odbijač in luči so združeni v edinstveno zaobljeno obliko, ki za razliko od nekaterih konkurentov ni izgubila resnosti in namrščenega videza, ki je v tem avtomobilskem razredu še kako zaželen. K temu najbolj pripomore prepoznaven emblem v s kromom obkroženi maski, medtem ko zadnji del sproža pomisleke, ali je popolnoma »hud« ali pa vam ni všeč. Kratko rečeno, videzu avtomobila nimamo česa zameriti in marsikateri proizvajalec bi na takšen avtomobil z veseljem prilepil svoj znak. Svoje pa celoti dodajo (v testnem primerku) čudovita dvajsetpalčna kolesa in zajetni izpušni cevi na vsaki strani zadka.
Notranjost je popolnoma nova, zelo všečna, upravljanje s številnimi sistemi pa zahteva kar nekaj privajanja. Število ročk in stikal je na minimumu, saj večino stvari upravljamo z velikim ekranom na dotik, ki se bohoti v sredini armature.

Ko govorimo o udobnosti, tak volvo ponuja največ, kar je mogoče. Ne potrebujemo veliko domišljije, da že ob pogledu na sprednja sedeža in zadnjo klop ugotovimo, da novi volvo S90 ponuja vrhunsko udobje za štiri potnike. Veliko pozornosti so namenili zvočni izolaciji, ki je v tem avtomobilskem segmentu še kako pomembna.
Ker smo že prej pisali o varnosti, besedi, ki nam prva pade na pamet, ko izgovorimo Volvo, so bili tudi tokrat Švedi več kot dosledni. Poleg vseh elementov pasivne varnosti je bila posebna pozornost namenjena sistemom aktivne varnosti, ki skrbijo, da do nesreče sploh ne bi prišlo. Volvo namreč poudarja svojo vizijo, da se po letu 2020 z njihovim novim avtomobilom nihče več ne bo smrtno ponesrečil ali resneje poškodoval.
Najboljšo dizelsko različico novega volva S90 poganja prostorninsko skromni, ampak zmogljiv agregat. Iz dveh delovnih prostornin razvije kar 235 »konjev« in 480 njutonmetrov navora. Zahvaljujoč tem karakteristikam največja Volvova limuzina doseže 240 kilometrov na uro največje hitrosti, do stotice pa pospeši v sedmih sekundah. Da je pospeševanje uglajeno in vožnja kar se da udobna, poskrbita osemstopenjski samodejni menjalnik in prilagodljivo podvozje.
Takšna moč potrebuje seveda primeren prenos na cestišče. To so pri Volvu uredili tako, da so agregatu namenili izključno stalni štirikolesni pogon. Izvrstna kombinacija, ki zlepa ne zataji, vozniku pa omogoča dobro komunikacijo z vozilom, veliko varnost in s tem tudi zaupanje do vozila.
Redkokateri avtomobil, ki ga danes opazimo na cesti, nudi toliko kot novi volvo S90. Dober motor, štirikolesni pogon, odlično opremo, všečno obliko, udobje na najvišji ravni in zvrhano mero varnosti. Vse to skupaj seveda ni poceni, toda v primerjavi s konkurenco še vedno ne pretirano.