Dobre stvari velikokrat ne potrebujejo kakšnega posebnega recepta, temveč je potrebno le nekaj preprostih sestavin zložiti v celoto in rezultat je na dlani. Tega se še kako zavedajo Japonci, ki svojega mini terenca le malce dodelujejo in prilagajajo trenutnim trendom, v bistvu pa se držijo osnovnega recepta.
Pravo terensko vozilo mora biti opremljeno s togo šasijo, brez tega na težkem terenu preprosto ne gre in suzuki jimny jo ima. Toga šasija je osnova za čvrstost vozila, ki je še kako pomembna pri vožnji po terenu, poleg tega pa omogoča vpetje obes z dolgimi hodi koles, kar naredi jimnya izredno okretnega in praktično neustavljivega na kateremkoli terenu. Sami smo se med preizkusom navduševali nad zmogljivostmi, s katerimi nas je prepričeval na terenu in povedano po pravici smo se prej ustavili mi, kot pa bi se jimny, ki omejitev praktično ne pozna, saj je opremljen s klasičnim štirikolesnim pogonom, katerega lahko vključimo med vožnjo vse do hitrosti 100km/h. Poleg tega pa je opremljen še z reduktorjem, ki skrajša prestavna razmerja, kar je uporabno na ekstremno težkem terenu. Prav to, da je namenjen vožnji po terenu, mu nagaja pri vožnji po urejenih poteh. V mestu in na odprtih cestah je vožnja še udobna, vse se pa spremeni, ko se podamo na avtocesto in presežemo hitrost 120 km/h. Takrat jimny postane glasen in zaradi trdega vzmetenja neudoben, vendar mu tega ne zamerimo, saj to ni njegov namen. Njegov štirivaljni 1.462 kubični agregat, ki razvije 75KW oziroma 102 konja le ni vsemogočni, vendar v kombinaciji z ročnim petstopenjskim menjalnikom povsem zadostuje namenu tega vozila, poleg tega pa se zadovolji z osmimi litri goriva za sto prevoženih kilometrov.
Notranjost se prav tako drži preprostosti, vendar povsem zadovoljivo služi svojemu namenu. Udobja sicer ni na pretek vendar bosta z malce potrpljenja tudi dva višje rasla odrasla lahko sedela na prednjih sedežih. Zadnja sta bolj zasilne narave vendar nekako še gre. Večina uporabnikov jimnyja bo ta sedeža zložila, da bo pridobila prtljažni prostor, ki je v osnovi le simboličen.
Preprostost pa je vidna že na daleč in zdi se da so avto oblikovali kot kakšno igračo pa vendar tudi na tem avtomobilu najdemo nekaj detajlov, ki ga naredijo sodobnega in igrivega. Za ceno 20.200 evrov, ki se na prvi pogled zdi visoka dobimo odličen terenski avtomobil, ki je na terenu vreden vsakega centa.
besedilo: Aleš Tomažič, fotografije: Blaž Kordelič