Zaradi vse strožjih omejitev in večjega nadzora prometa ter ne tako zelo izstopajočih vozil pa so športne različice slednjih še vedno tiste, ki poskrbijo, da se o določenem avtomobilu govori. To pa posledično pritegne kupce, ki jih tovarne potrebujejo za svoj obstoj.

Pri Renaultu imajo bogato športno zgodovino ter osvojenih kar nekaj prestižnih naslovov in lovorik v različnih zvrsteh motošporta. Logično je, da imajo tudi veliko število uspešnih in priljubljenih cestnih športnih modelov. Resnega ljubitelja športnih avtomobilov, ki ne pozna megana RS, pa ne boste našli.
Mi smo tokrat preizkusili najmočnejšo različico aktualnega megana. Priznati moramo, da nas je avtomobil tokrat navdušil že s samim videzom, saj je v primerjavi z navadno različico veliko bolj dinamičen in poudarja športni značaj vozila. Avtomobil, iz kateregakoli kota nanj gledamo, deluje zelo privlačno, za kar poskrbijo odbijača, bočni pragovi in 18-palčna platišča. Predvsem pa nas je navdušila njegova modra barva, ki na soncu dobi prav poseben sijaj.

Notranjost je, kot se za športno različico spodobi, opremljena z vrhunskima prednjima sedežema, ki, ne le da sta videti kakovostna, tudi svoje delo opravljata več kot z odliko, saj zelo dobro združujeta udobje in oprijem telesa v ovinkih. Notranjost popestri tudi odebeljen usnjen športni volan, ki odlično sede v roke. Na sredinski konzoli pa se bohoti pokončni 8,7-palčni zaslon na dotik, prek katerega lahko s sistemom R-Link 2 upravljate večino funkcij v vozilu. Sistem dobro deluje, le včasih potrebuje malo več časa, da vzpostavi kakšno funkcijo. Pri Renaultu pa kljub športnosti niso pozabili na družinsko naravnanost vozila, saj je opremljen tudi s sistemom isofix.
Pogonski agregat megana GT 205 EDC je štirivaljni 1,6-litrski turbobencinski, ki, kot je že iz oznake razvidno, razvije 151 kilovatov oziroma 205 konjskih moči in 280 njutonmetrov motornega navora, kar je povsem dovolj, da avto zadovolji potrebe dinamičnejšega voznika. Samodejni sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko deluje brezhibno s hitrimi menjavanji med prestavnimi razmerji in možnostjo prestavljanja z obvolanskima ročicama. Vsi ljubitelji ročnega menjalnika boste razočarani, saj tega ni na voljo. Voznik pa lahko izbira med štirimi načini delovanja vozila: Comfort, Neutral, Sport in Perso. Prvi trije so prednastavljeni, v zadnjem pa si voznik nastavlja delovanje vozila po svojih željah in potrebah. Med našim preizkusom se je poraba goriva gibala med osmimi in devetimi litri na sto prevoženih kilometrov, kar je glede na zmogljivosti zmeren podatek.
Podvozje je čvrsto in trdo, vendar še vedno dovolj udobno za vsakodnevno vožnjo. Nagibanja karoserije v zavojih so minimalna in voznik ima ves čas dober občutek. Ta megan ima tudi eno posebnost – sistem, poimenovan 4control. To pomeni, da pri nizkih hitrostih zadnja kolesa zavijajo in tako pomagajo bolje držati smer v zavoju.
Novi megan GT 205 EDC je dokaz, da pri Renaultu znajo narediti odličen športno naravnan družinski avtomobil, ki z lahkoto zadovolji potrebe mlajše družine in ob tem ponuja veliko vozniške zabave.