Trenutno je tiguan najuspešnejši Volkswagnov model na svetu. Samo v lanskem letu so jih izdelali kar 911.000. V Evropi je Tiguan številka 1 med vsemi SUV-ji. Volkswagen zdaj na trg prinaša temeljito prenovljeno različico te prodajne uspešnice, ki jo zaznamujejo napredni novi pogonski, asistenčni in infotainment sistemi ter nova podoba sprednjega dela. Če na hitro preletimo glavne tehnične posebnosti novega Tiguana: Volkswagen bo za ta SUV v Evropi prvič ponudil učinkovit priključnohibridni pogon. Tiguan eHybrid1 z močjo 180 kW (245 KM) bo imel do 60 kilometrov izključno električnega dosega. Novost je prvi Tiguan R1. Visokozmogljivi model s štirikolesnim pogonom, močjo 235 kW (320 KM) in razdelilnikom navora, kakršnega poznamo iz športnih avtomobilov in se imenuje R-Performance Torque Vectoring, povsem na novo opredeljuje področje dinamičnosti v razredu SUV-jev. Dodatnih izboljšav so bili deležni tudi 2,0-litrski turbodizelski motorji. Na voljo so v različicah z močjo 90 kW (122 KM), 110 kW (150 KM) in 147 kW (200 KM). Prvič v tej modelski seriji so ti motorji zdaj kombinirani z dvema SCR-katalizatorjema z dvojnim vbrizgavanjem aditiva AdBlue. Nespremenjena ostajata napredna 1,5-litrska turbo¬bencinska motorja (s tehnologijo izklapljanja valjev ACT) z močjo 96 kW (130 KM) in 110 kW (150 KM). Vse nove izvedbe Tiguana ustrezajo strogemu izpušnemu standardu Euro 6d-ISC-FCM.

Inovacije na vseh področjih. Novi asistenčni sistemi, denimo Travel Assist (asistirana vožnja do hitrosti 210 km/h), zagotavljajo maksimalno udobje. Z modularno infotainment platformo tretje generacije (MIB3) Volkswagen v tiguanu ponuja nov nabor spletnih storitev, prvič pa tudi App-Connect Wireless (brezkabelska integracija aplikacij s pametnega telefona). Novost je tudi 480-wattni avdiosistem priznanega proizvajalca Harman Kardon. Povsem na novo so razvili upravljanje klimatske naprave Air Care Climatronic (serijska od izvedbe “Life”); v tiguanu se bodo odslej za to prvič uporabljali drsniki in dotikala (upravljalna polja na dotik). So stalno osvetljeni, upravljanje poteka intuitivno.

Eden od najpomembnejših novih motornih sistemom Tiguana je trajnostni in obenem agilni priključnohibridni pogon s sistemsko močjo 180 kW (245 KM). Z litij-ionsko baterijo, ki ima neto kapa¬citeto 13 kWh, lahko novi Tiguan eHybrid v režimu E-Mode (tj. izključno z električnim pogonom) prevozi do 60 kilometrov (NEVC), pri čemer ne ustvarja nobenih lokalnih emisij. V režimu Hybrid vzporedno delujeta turbobencinski motor (110 kW/150 KM) in elektromotor (85 kW/115 KM). V kombinaciji z enim od navigacijskih sistemov lahko Tiguan eHybrid ob aktiviranem vodenju do cilja prek GPS-sistema in kartografskih podatkov samodejno aktivira prediktivno strategijo hibridnega delovanja. To pomeni, da sistem pri izračunavanju poti upošteva topografijo, podatke o relaciji in ciljno območje. Prediktivna hibridna strategija pripomore k temu, da pogonski sistem optimalno izkorišča električno energijo, shranjeno v litij-ionski bateriji, in s tem zmanjšuje porabo goriva. Tiguan eHybrid lahko občasno vozi izključno na električni pogon in s tem brez lokalnih emisij.

Cene se pričnejo pri 25.300 evrih, pri slabih 28.900 kolikor uvoznik želi za različico life, za najcenejšega avtomatika pa boste odšteli 31.300 evrov. Na dizelski strani se zgodba prične pri 28.400 evrih, kolikor stane osnovni 90 kW dizel, za eleganca in R-linea pa morate biti pripravljeni odšteti najmanj 33.400, oziroma 34.500 evrov.

https://www.volkswagen.si/novi-tiguan