Redkokdaj se zgodi, da v redakcijo pride model, ki ga vsi težko pričakujejo, si ga ob prihodu ogledujejo iz vseh zornih kotov in seveda želijo voziti. To zagotovo velja za novega C coupeja, ki močno spominja na večjega brata, podobno kot za S coupejem pa se tudi za njim obračajo mimoidoči, kjerkoli se pojavi.

C coupe razumljivo igra na opazovalčeva in kupčeva čustva, saj gre za izredno lep model, iz kateregakoli kota ga gledaš. Z zadnjega konca skoraj »nesramno« spominja na večjega in še mnogo dražjega brata, tako da – vozeč za njim – večina dejansko misli, da se pred njimi pelje 150k vreden GT. Slednjega pa C coupe celo prekaša v okretnosti in vodljivosti, saj se v ovinkih počuti kot riba v vodi.

To lahko C coupeju štejemo zgolj v dobro, z oblikovnega stališča pa ne moremo mimo odličnega videza in svetilnosti LED-luči z značilnim podpisom dnevnih luči in spreminjajočim se odtenkom ob odklepanju. Za te je vsekakor vredno doplačati, za strupen celostni videz pa tudi za zunanji paket AMG, ki C-ja skupaj z LED-om podraži že za pet tisočakov. Z notranjim športnim paketom in še kakšnim dodatkom v obliki boljšega oblazinjenja, tovarniške navigacije in še česa pa doplačila zlahka in hitro presežejo mejo desetih tisočakov. Na to ob nakupu, če hočete pravega C coupeja, vsekakor velja računati in ob tem se je na naš seznam pomanjkljivosti zapisal večji minus; poleg slabše preglednosti nazaj in relativno nizkega trebuha, zaradi katerega smo v garažah ali ob cestnih ovirah z njim večkrat podrsali. Ampak to pri kupejih ni nič posebnega.

Glede prostornosti je C coupe pravi predstavnik kupejev 2 + 2, kar pomeni, da v drugo vrsto mirne duše posedeš tudi odraslega, le pot (ali noge) ne sme(jo) biti predolga(e). Prtljažnik pa je s 400 litri in deljivo zadnjo klopjo (40 : 20 : 40) skoraj družinsko uporaben.

Če so še pred leti dizelski motorji v kupejih veljali za eksotiko, so danes v tem razredu povsem enakovredni bencinskim. To dokazuje motor z oznako 220 CDI, saj se v C coupeju odreže odlično. Gre za izredno kultiviran motor, ki se ne boji vrtljajev, zvok pa tudi ni pretirano grob in slišen, da bi bil moteč. Moči in navora – 120 kW in 400 Nm – je ravno dovolj, saj traja pospešek do stotice odločnih 7,5 sekunde, končna hitrost pa je visokih 234 km/h. Vse to pričakujte ob porabi v nizkih šestih litrih, le ob priganjanju se bo med merilniki zapisala sedmica. Podvozje in vzmetenje sta na strani športnosti, a zmore tudi presenetljivo veliko limuzinskega udobja, športno krmiljenje in prestavno avtomatiko pa prav tako toplo priporočamo.

Res veliko(ih) pomanjkljivosti C coupe tako nima, še največja je na primer visoka cena, ki v osnovi znaša slabih 39 tisočakov, kar se glede na motorizacijo in opremo zdi kar pravšnji znesek, dodatki pa so jo povišali in ponesli do 53k. To vsekakor ni malo, ampak glede na vse – vsebino in segment – se znesek zdi smiseln. Avto je vsekakor upravičil pričakovanja večine v uredništvu, le kakšna manjša zamera pri opremi (manjkali so podajalci pasov) ali materialih se je pri kom pojavila. Ampak to je že iskanje dlake v jajcu, zato naj raje končam in se grem peljat en krog … ali dva ali tri. 🙂