Po treh letih so pri Mercedesu malenkostno pomladili najmanjšega limuzinskega kupeja, ki so mu namenili led žaromete in še nekatere druge malenkostne spremembe.

Osveženega najmanjšega štirivratnega limuzinskega kupeja s trikrako zvezdo prepoznamo po bolj poudarjeni diamantni maski in led žarometih, ki so zamenjali biksenonske (proti doplačilu, se razume).
Na boku so spremembe pričakovano še manj opazne, na zadku pa vešče oko opazi lepše zaključeni trapezni izpušni cevi, ki sta hkrati tudi lepše vkomponirani v zadnji odbijač.

V notranjosti so spremembe prav tako subtilne narave, saj bodo le poznavalci opazili drugačno barvno podlago (levega) merilnikov(a) in drugačno oblazinjenje. Osempalčni osrednji zaslon je po novem tanjši, avdio-komunikacijski sistem pa je poleg apple carplaya zmožen povezave tudi z android autom. Drugače pa je to še vedno značilni CLA z vsemi športnimi pritiklinami in povprečno prostorno sedežno klopjo v drugi vrsti ter prtljažnikom za njo. Slednji lahko po novem premore tudi odpiranje z gesto pod odbijačem, ampak mi tega glede na značilno odpiranje z vzmetjo nismo pogrešali.

V vožnji se CLA ni odmaknil od originala, kar pomeni zgledno vozno dinamiko s specifikami prednjega pogona in zaradi 220d motorja konkretnimi zmogljivostmi. Omenjeni agregat 130 kilovatov, še posebej pa 350 njutonmetrov največjega navora dosega pri dizelsko nizkih vrtljajih in je, ne glede na obremenjenost, zgledno prožen v vseh režimih delovanja. Rad se zavrti tudi do (ne pa tudi čez) pet tisoč vrtljajev. Udobje in uglajenost sta namreč še vedno ključni vrlini tega Mercedesovega modela, pa čeprav ta prihaja s športne strani ponudbe. Tako galanten sicer ni kot limuzinski C, slednjega bi raje izbrali tudi zaradi pogona. Ampak CLA je v povezavi s športnostjo opremskega paketa (lahko) veliko bolj razburljiv od prej omenjenega limuzinskega »brata«, kar prav tako šteje.

Dizelski motor se je na testu izkazal tudi za varčnega, saj mu šestica, kar zadeva porabo, ni bila tuja, in to tudi ob razmeroma težki voznikovi nogi. Kar zadeva opremo, je to značilen model s trikrako zvezdo. V osnovi ponuja vse najnujnejše in potrebno, za vse drugo pa je tu skoraj neskončen seznam doplačil. Testnik se je od osnovnega (ki stane 36.450 evrov) podražil za dobrih 10 tisočakov, moramo pa ob tem pohvaliti odlično serijsko prestavno avtomatiko 7G-DCT, ki se je testniku zelo lepo podala.