Če bi bilo treba narediti seznam desetih najboljših športnih avtomobilov vseh časov, bi se na njem vsekakor znašel tudi ford mustang. Če bi ta izbor skrčili še na ameriške avtomobile, bi se mustang vsekakor uvrstil med prve tri. Avtomobil iz šestdesetih let prejšnjega stoletja predstavlja sanje marsikaterega voznika, še posebej Američanov.
V Evropi pa so bila mnenja o tem avtomobilu vedno deljena. Nekateri ga preprosto obožujejo, ker predstavlja neko vrsto eksotike, medtem ko ga drugi ne sprejemajo, ker prejšnji mustangi niso bili blizu perfekcionizma, ki je pri evropskih avtomobilih tega kova popolnoma razumljiv.
Časi se spreminjajo, globalizacija jemlje moč, a pri zadnji generaciji popularnega ameriškega športnika je še posebej zanimivo to, da ga zdaj lahko kupite tudi v Evropi. Pri predstavitvi predhodne, pete generacije so uspešno združili videz sodobnega in starega. Zdaj je ta dodatno izpopolnjen, lahko rečemo do popolnosti.
Prednji del je prepoznaven po veliki odprtini za dovod zraka do motorja, ki zdaj že v standardni obliki opozarja na dvonadstropni trapez, na sredini katerega se nahaja dobro poznan kroman znak v podobi konja v galopu. Žarometi so sodobnejši v primerjavi s predhodnikom, agresivnost in »mišičast videz avtomobila posebej poudarja zelo dolg pokrov motorja. Naprej nagnjena maska v obliki ugriza morskega psa in izoblikovan pokrov motorja spredaj nedvoumno opozarjata na to, da se pod njim skriva motor visokih zmogljivosti. Od strani se vidi njegov poudarjeni »mišičast« videz, kjer še enkrat prihajajo do izraza dolg pokrov motorja, padajoča linija strehe in kratek zadnji del. Proizvajalec se je odločil, da bo difuzor v barvi karoserije, kar je pri rdečem avtomobilu zelo elegantno rešeno. Spomnimo tudi na to, da ta kupe razpolaga s prtljažnim prostorom okoli 408 litrov, kar je povsem dovolj za daljša potovanja.

Notranjost avtomobila je tudi veliko boljša kot pri odhajajočem modelu. Oblikovalsko je vse obdelano brez večjih ugovorov. Prevladuje retro videz z veliko kromanimi deli, a nam so bili najbolj všeč gumbi na osrednji konzoli, ki spominjajo na tista pri letalih. Vse to vozniku daje poseben občutek, ki ga nekoliko pokvari samo armaturna plošča. Ta je s funkcionalnega vidika brezhibna, ker je popolnoma pregledna in informativna, ampak smo pričakovali, da bo tudi ta retro videza. Kakovost materialov je veliko boljša od prejšnje različice. V njem najdemo nekaj detajlov, ki niso najkakovostnejši, na primer posamezne plastične dele. Vsakič, ko voznik najde kakšno pripombo o tem modelu, se je treba zavedati, da je to športni kupe z zmogljivim motorjem in samodejnim menjalnikom, ki ga pri nas dobite za 50 tisoč evrov, kar pomeni, da takšna ponudba pri konkurenci sploh ne obstaja.
Motor razpolaga s 317 »konji« pri 5.500 vrtljajih na minuto in 423 njutonmetri navora. Ne gre za števike, od katerih se nam zvrti v glavi, vendar so več kot dovolj za užitek, zlasti če pomislimo na to, da se vsa ta moč prenaša na zadnji kolesi. To omogoča manjša poigravanja, ob pretiravanju pa se v dogajanje zelo hitro vključijo elektronski varnostni sistemi, ki umirijo položaj.
Novi mustang ima odlične vozne lastnosti in moramo reči, da so v primerjavi s predhodnikom pri Fordu naredili izrazit korak naprej. Pravi avto za pravo ceno!