Danes vsaka znamka, ki da kaj nase, ponuja svoj recept oziroma svojo mešanico vsestranske uporabnosti in udobja. Pri BMW-ju imajo s tem že bogate izkušnje in zato so se odločili na to področje poseči še z enim novim modelom, X dvojko. Glede na to, da gre za nekaj povsem novega v tem segmentu, ga s kakšnim prednikom ne moremo primerjati, vendar pa se po vsem zgleduje po svojem starejšem in bratu X1.
Tudi ta ponuja kupcu toliko opreme in udobja, ki je bil še ne tako dolgo nazaj le domena najbolj udobnih limuzin višjega avtomobilskega razreda, pa tudi marsikateri današnji avtomobil ne ponuja tistega, kar dobite v tem vozilu. Notranjost je tipično BMW-jevska. Po navadi, če vstopamo v vozila, ki smo jih včasih imenovali terenska, si ne belimo glave z umazanimi blatnimi čevlji, a sedaj so časi drugačni. Podobno velja za prtljažnik, ki je prav tako lepo obdelan, zato bo vanj težko položiti mokro in blatno vrv, ki je ravnokar pomagala izvleči avtomobil iz blatne luže. Seveda se lastnik sam odloča, kako bo ravnal z avtomobilom. Dejstvo je, da X2 kljub civiliziranosti omogoča veliko veselja in zadovoljstva tudi na terenu. Vožnja po snegu, makadamu, luknjah in blatu je s tem avtom užitek. Skupaj z dobrimi gumami se dobro upira vsem vrstam podlage, nam pa je tokrat mati narava omogočila, da smo ga pognali tudi po snegu in bili smo več kot navdušeni. Avto je odlično pripravljen na boj tako z asfaltom in terenom, kar velja tudi za njegov motor. Že poznan dizelski motor je izjemno uporaben in prijazen v vožnji. 2-litrski agregat razvije 190 konjev in 400 Nm navora. Končna hitrost, ki jo avto doseže je 221 km/h, stotico pa doseže tale šminker po 7,7 sekunde. Pohvalna lastnost je poraba, ki je še posebej nizka, če avta ne silite v limite.
Okusi so sicer različni, a je razmerje udobja in zmogljivosti tako cestnih kot terenskih pri X2 ravno pravšnje, da lahko zadovolji oboje: vsakdanje potrebe po osebnem avtomobilu in trenutne želje po brezpotju. Predvsem pa boste brez skrbi v vseh vremenskih pogojih.
Že res, da vse zgoraj našteto drži. Toda BMW X2 ni bil ustvarjen zato, da bi Bavarci dokazali, kaj zmorejo na cesti in terenu, saj so to dokazali že veliko prej. X2 je bil poslan na ceste zato, da se za njim obračajo glave in da osvoji tudi tiste, ki si v tem segmentu ne želijo klasičnih SUV-jev, pač pa nekaj svežega, mladostnega in predvsem drugačnega. In BMW X2 to zagotovo je.
besedilo: Blaž Kordelič, fotografije: Blaž Kordelič in BMW