BMW nezadržno širi svojo floto vozil, ki se razteza od povsem družinskih avtomobilov do skoraj dirkaških specialk. S širjenjem palete vozil pa prihaja tudi do večjih razkorakov med njimi.

Slednji nastajajo tudi pri samih modelih, saj se pri seriji 5 pogonski agregati začnejo z dizelskim štirivaljnikom s 1995 kubičnimi centimetri, ki razvije 105 kilovatov, končajo pa pri bencinskem osemvaljniku twin turbo s 4395 kubičnimi centimetri in 412 kilovati moči z oznako M. Prostora za različne pogonske agregate je torej dovolj. Volje za polnjenje vrzeli pa pri BMW ne zmanjka, saj poskušajo ponuditi avtomobil za vsak okus. Vsem tistim, ki se navdušujejo nad zmogljivim avtomobilom in videzom M5, pa jim je ta predrag in preveč zmogljiv, so pripravili drugo možnost.

BMW M550d xDrive. Oznaka je dih jemajoča, vendar pri BMW številke v oznaki modela že kar nekaj časa ne označujejo prostornine pogonskega agregata. Vsi tisti, ki ste pomislili na 5000-kubični dizel, ste se zmotili. V resnici gre za 2994-kubični vrstni šestvaljnik, ki so mu za lažje polnjenje valjev v pomoč kar trije turbinski polnilniki. Rezultat tega je 280 kilovatov oziroma 381 konjskih moči in 740 njutonmetrov motornega navora, kar zadostuje, da avtomobil z mesta do 100 kilometrov na uro pospeši v le 4,7 sekunde, končna hitrost pa je 250 kilometrov na uro. Zmogljivosti pogonskega agregata so prepričljive, v kombinaciji z odličnim klasičnim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom pa poskrbijo za to, da se ta skoraj dve toni težka limuzina pelje kot športni avtomobil. Na avtocestah doseganje visokih hitrostnih povprečij ni nikakršna težava, saj se pri omejitvah, ki jih imamo pri nas, motor vrti skoraj v prostem teku. Prav tako tudi lepo požira neravnine s cestišča, zato ni bojazni, da bi po večurni vožnji občutili kakšne znake utrujenosti. Pri hitri vožnji skozi zavoje športno naravnano podvozje skrbi, da ne prihaja do pretiranih nagibanj karoserije, medtem ko štirikolesni pogon za to, da avtomobil odlično skriva svoje kilograme in daje občutek lažjega vozila, kot je v resnici, hkrati pa tudi pri izrazito športni vožnji zvesto sledi začrtani smeri pri vožnji skozi zavoj. Priganjanje avtomobila pa ima svojo ceno pri porabi goriva, ki je zmogljivostim primerna in je med našim preizkusom znašala 11 litrov na sto prevoženih kilometrov, kar pa je še vedno manj kot v pravem M5.
Notranjost M550d ponuja vse, kar si lahko v takšnem avtomobilu voznik in potniki zaželijo. Sprednja sedeža sta odličen kompromis med udobjem in športnostjo. Voznikov položaj za vožnjo je po zaslugi izdatno nastavljivega sedeža in volanskega obroča popoln ter ponuja pravo doživetje vožnje športnega vozila. Sami materiali in kakovost izdelave notranjosti so na zelo visoki ravni, zato tudi najbolj razvajeni ne morejo najti nečesa, kar bi jih zmotilo. Seznam opreme se skoraj ne konča, saj M550d ponuja pravzaprav vse, kar od sodobne limuzine znamke premium upravičeno pričakujemo.

BMW M550d xDrive je avtomobil za vse tiste, ki hočejo imeti odlično športno limuzino visokih zmogljivosti, vpadljivega videza in je za njih pravi M5 preveč ekstremen avtomobil.